Weekendje Valencia met de zusjes!

19 december 2012 - Villena, Spanje

Hoihoi,

Ik heb dit weekend een super leuk en gezellig weekendje gehad met mijn 2 zusters! :) Ze stonden mij op het station op te wachten met bloemetjes. :) En na een tijdje hebben we elkaar dan ook gevonden. ;)

De eerste avond was echt super gezellig. We hebben enorm gelachen, zeker toen ik mijn valies uitlade waar redelijk wat inzat. Zoals turon, cava, brood, ... Die avond zijn we op aanraden van ons pension ergens gaan eten waar ze heerlijke Paella hadden. Dit heeft ons heerlijk gesmaakt! En wat een uitzicht vanaf ons kamer!!

De 2de dag zijn we, natuurlijk, gaan shoppen! :) Maar ondertussen hebben we ook heel wat van Valencia gezien hoor. Al die mooie oude gebouwen! Tussendoor hebben we een terrasje gedaan. :) Heel de dag hebben we door de straten geslenterd. Daarna zijn we op Spaanse tijd gaan eten bij een Italiaan. Die was best goed, maar heel druk.

Dag 3, zijn we een fiets gaan huren! :) Super leuk. We zijn naar de poort van Valencia gefietst en daarna richting de kust, waar we natuurlijk een flesje wijn hebben genomen! ;) Weer een zeer geslaagde dag! Die avond zijn we bij een andere Italiaan gaan eten. Hier was het rustig, maar zeer gezellig! Vriendelijke mensen ook en lekker eten! Deze keer waren we wel net iets vroeger gegaan, zo zijn we nadien nog iets kunnen gaan drinken in een café'tje.

En daarna was het onze laatste ochtend! :( Maar met lekkers van ons bomma op de boterham! ;) M'n zusjes moesten rond 11u de metro hebben. Maar eerst zijn we nog langs de starbucks geweest. Ik had pas mijn trein om 15u ongeveer. Dus ik heb nog in mijn eentje zitten ronddwalen in Valencia.

Het was een zeer geslaagd weekend! Het was de eerste keer dat we dit deden, maar zeker niet de laatste keer! ;)

x

1. Ria horsten:
    19 december 2012
    ik weet zeker dat jullie genoten hebben. En niet alleen dankzij de cava! Leuke herinneringen!
  2. Jolien:
    20 december 2012
    ja het was echt super leuk!
  3. Fanny:
    20 december 2012
    Goh fijn dat jullie zo genoten hebben. x
  4. T ann:
    23 december 2012
    de smiley's achter de zinnen vertellen veel. volgens de foto's was het leuk daar. de beste wensen voor 2013!!
  5. Lieselotte geens:
    10 januari 2013
    oei, nu pas de kans gehad om nog is op je blog te kijken! het was idd een kei plezant weekendje en dat gaan we zeker nog is doen!!!! xxx