Het einde is in zicht

31 januari 2013 - Villena, Spanje

Hoi iedereen,

Het is precies weeral ff geleden dat ik nog eens iets heb geschreven. Dus ik zal eens nadenken.

Vorige week hadden we eindelijk ons verlaat kerstdiner van het werk. En dit was bij Tita's! :) Mijn favoriete restaurante hier! Het was super gezellig en super lekker. En we deden aan secret santa en ik heb echt een kei mooie sjaal gekregen! Daar was ik super blij mee. Ik zou het zelf niet gemakkelijk kopen. Na het diner zijn we met een paar nog iets gaan drinken! :)

Morgen is het alweer 1 februari, dan kan ik echt beginnen aftellen. :) Maar daar ga ik nu nog niet aan denken hoor!

Eindelijk is de wind hier weer gaan liggen. Vorige week was het echt erg, tussen de 35 - 45km/u. En dat is koud hoor! :) Ik werd bijna weggeblazen. Maar dat is nu alweer beter.

En gisteren heb ik mijn 20 min. gelopen!!!! Dat doe ik ook niet meer juist voor de middag in de zon. Ik heb zitten zweten! :)

Oh kan iemand mij helpen. Ik heb geen idee welk soort uil het was. Van de week zat hij waar we normaal altijd de steenuilen zien, maar deze was groter. Maar ik denk ook kleiner dan de bosuil, daar ben ik niet 100% zeker van want hij zat nogal ineen gedoken. Maar de zon scheen ook nog hard, dus ik vond het een beetje raar om hem daar te zien zitten!

Voor de rest niet zoveel nieuws denk ik. Ik heb nog steeds plezier in mijn werk!

Groetjes

Jolientje

1. Lieselotte Geens:
    31 januari 2013
    kruiskes zetten op de kalender :-)
    wij zijn ook aan het aftellen hoor tot dat je weer terug komt! ik heb verlof gekregen, dus zal mee op de luchthaven staan te wachten!
    geniet nog van laatste weken!
    xxx
  2. Lieselotte Geens:
    31 januari 2013
    kan je nog een foto van die uil erop zetten?
    x
  3. Jolien:
    31 januari 2013
    Ik heb ervan gehoord! Super!!! :)
    Ik heb spijtig genoeg geen foto van de uil, ik zat toen in de auto. Hij was bruin en op zijn borst had hij precies strepen. Ik kon hem niet 100% zien omdat hij echt ineengedoken zat. x
  4. Hild mertens:
    31 januari 2013
    Ja lieselotte, ik was die uil ook aan het zoeken, nu niet dat ik zo'n uilenkenner ben, maar toch! Aftellen...eind van de maand terug in ons natte belgenlandje Jolien. Maar de familie Geens in Belgie houden is precies moeilijk. Nu wil Bart weer vertrekken voor een paar jaar..hij heeft de keuze tussen Mexicio of Bratislava in Slowakye. Dat laatste spreekt hem het meeste aan. Nu eerlijk gezegd spreek niks mijn daarvan aan, Worteldorp lijkt mijn het beste. Afwachten..maarnu kijken we uit naar jouw meisje. Geniet daar nog in Spanje en nu is het TOT ZIENS. x
  5. Yolande:
    31 januari 2013
    ik kijk er naar uit om je terug te zien en je verhalen te horen. De vrijdag namiddag in het VOC is er nu ook Gisèle bijgekomen, een sympathieke dame. Als het druk zal zijn zal er wel werk voor 4 zijn, denk ik.
    Groetjes, yolande
  6. Jolien:
    31 januari 2013
    :) Ok wie weet zie ik de uil nog eens en dan zal ik een foto nemen!
    En tante Hild ik snap onze Bart wel een beetje hoor. Ik ben ook al aan het denken waar ik de volgende keer naartoe zou willen gaan. Het blijft kriebelen hoor! :)
    x
  7. Ria horsten:
    31 januari 2013
    mss een velduil?nomen ze in het engels:"short eared owl"
    En....volgende keer naartoe gaan? Naar zondereigen zeker?