Laatste dagen!

27 februari 2013 - Villena, Spanje

Hoi iedereen,

Het is weeral lang geleden dat ik nog eens iets op mijn blog heb gezet! :( Sorry, maar ik heb niet veel thuis gezeten. In mijn weekend heb ik in Cartagena gezeten wat echt heerlijk was!!!! Alle foto's volgen wat later. :)

En zondag hebben we een drink op het appartement gegeven! :) Dit was super leuk!!! Echt een geslaagd feest! :) Met Belgische biertjes natuurlijk! En dan natuurlijke elke avond een pint gaan pakken na het werk! ;) Gisteren zijn we zelfs eerst nog gaan klimmen!! :) Mijn eerste keer! Dat was echt geweldig! ;) Wat een ervaring! En ook deze foto's volgen wat later. Er staan er al wel een aantal op facebook. :)

En ja morgen ben ik dan weer in het belgenlandje! Ik zal blij zijn om iedereen nog eens te zien! Maar wie weet ben ik sneller terug in Spanje dan je denkt! ;) Ik hoop wel dat het donderdag of vrijdag nog 1 keertje sneeuwt in België dan heb ik misschien het gevoel dat ik een echte winter heb gehad! :) Hier is het alleen maar koud!

En bedankt voor al jullie brieven en kaartjes!!! :)

Tot snel allemaal!

x

Nogmaals bedankt aan iedereen voor de steun deze week! Vooral mijn collega's!

1. Hild mertens:
    27 februari 2013
    Halllo Jolien, hier dan een laatste berichtje naar Spanje. Een half jaar weg...go dat leek zolang en nu is het al om...wat gaat het snel. Ben blij dat je zo genoten hebt daar bij die aapjes in de mooie Spanje en dat je veel vrienden hebt gemaakt. We zien elkaar zeker één van de weken. Groetjes en nog een dikke kus x
  2. Lieselotte geens:
    halloooooo!
    Wij gaan ook blij zijn dat je terug hoor :-)
    Cartagena zegt me iets, is daar iets speciaal te zien?
    Wat bedoel je met klimmen? een berg op zoals vroeger in Italie of echt avontuurlijk met touwen enzo????
    Wij hebben al genoeg van de sneeuw, dit weekend lag er alweer wat, maar nu is het weer weg. Dave zegt dat volgende week de lente begint... :-) als ik s morgens wakker wordt hoor ik de vogeltjes allemaal al fluiten en ook s avonds gaan ze nog heel lang door. De sneeuwklokjes zijn al volop aan het bloeien en mijn paasbloemen bijna... spijtig genoeg het onkruid ook :-(
    tot morgen he!!!xxx
  3. Dave:
    Hoi Jolien ,
    Het zijn inderdaad je laatste uurtjes ginder...
    Ik denk dat we je moeten teleurstellen ivm de sneeuw.
    Volgens het weerbericht begint volgende week de lente , joehoe!!!! (alhoewel ik het wel een beetje spijtig vindt dat je geen sneeuw gezien hebt)
    Alvast een fijne vlucht en tot morgen!!!! X
  4. Ria horsten:
    tot snel!!!
  5. Yolande:
    28 februari 2013
    Jolientje, welkom terug in Beligië!!
    Ik ben blij je teug te zien vrijdag 8 maart
    Groetjes, yolande
  6. Alexander pont:
    11 april 2013
    Hei Jolien,
    Ik denk dat het een interessante en leuke reis was zo lang weg.
    We weten waarschijnlijk ook allemaal dat je veel plezier en ervaringen opgedaan hebt daar in Spanje
    Groetjes Alex