Drukke weekjes :)

17 januari 2013 - Villena, Spanje

Hoi iedereen,

De laatste tijd hebben we hier nog al best wat te doen! ;) We hebben er de gewoonte van gemaakt om elke week iets te gaan drinken na het werk, met het team. En vorige week zijn we naar een conferentie geweest in Alicante. Ik heb er niet echt veel van verstaan, want het was allemaal in het spaans, maar achteraf zijn we met de sprekers ergens gaan eten. Dat was zeer gezellig.

Ook heb ik van de week mijn mogelijke vervangster leren kennen. Een toffe meid, we zijn samen met een van de werknemers wat tapas gaan eten. Ik heb hier echt een goeie tapasbar gevonden. Zo lekker en echt niet duur!

Voor de rest gaat alles hier goed. Er is alleen een ijskoude wind komen opzetten en een hoop wolkjes. Dus dat is niet meer zo aangenaam om buiten te werken. En ik ben toch een beetje jaloers op de sneeuw die nu in België ligt. Ik zou er ook wel een leuke wandeling in willen maken en misschien ook sneeuwengeltjes. :)

Veel plezier met de sneeuw!

Groetjes

1. Lieselotte geens:
    17 januari 2013
    hoi hoi klinkt allemaal wel heel gezellig! kijk maar goed hoe dat zit met die tapas, dan kunt ge ons binnenkort is uitnodigen :-)
  2. Jolien:
    17 januari 2013
    :) Ik eet hier dingen dat ik nooit had gedacht die ooit te eten!
  3. Lieselotte Geens:
    17 januari 2013
    dus ik verwacht binnenkort een demonstratie :-)
  4. Ria horsten:
    17 januari 2013
    geniet er nog maar van!!
  5. Hild mertens:
    18 januari 2013
    mmmhh.....lekker tapas...daar en natuurlijk om jouw te zien, zou ik naar Spanje reizen. Hé lientje er zit net een kuifmeesje aan de bollekes voor ons venster. Mooi!!! groetjes x
  6. Jolien:
    18 januari 2013
    oh! Neem maar wat foto's! Die vogeltjes zie ik hier niet en ook de sneeuw niet! Ik zit met een harde wind, 25km/u blijkbaar. En het word alleen maar erger.
  7. T ann:
    19 januari 2013
    ijzig koud hier maar het zicht is wel mooi!!
    zijn ze u al aan't vervangen? einde in zicht dan! allé nog één (koude) maand.
  8. Tante Ing:
    19 januari 2013
    hey metekindje Het is dan niet altijd zon in Spanje! Hier merken we nu echt wel dat het winter is wat ook wel mag van mij.
    Toch wel leuk dat je veel mensen ontmoet. Geniet er maar van .
  9. Sien:
    20 januari 2013
    Ik wil ook graag tapa's eten!
    Veel plezier daar Jolien! Ik ben druk aan het studeren
    xxx
  10. Lieselotte geens:
    21 januari 2013
    heb gisteren uw kookschriftje al goed kunnen gebruiken! xxx
  11. Tante Wieza:
    Hoi Jolien,
    het begint te korten, hé!! Die aapjes daar gaan je missen en jij hun natuurlijk ook. Ik hoor dat er nog altijd veel wind is, ik hoop ginder ver geen stormweer!
    groetjes en geniet nog
  12. Jolien:
    hoihoi
    ja hoor nog steeds veel wind en we hebben ook een beetje smosweer gehad, maar de zon schijnt terug. Maar de wind zal nog een paar daagjes blijven zeggen ze!
    En Sientje succes!!!!Ik zal voor je duimen!
    x
  13. Ine:
    30 januari 2013
    Dag Jolien !

Tapas, tapas, tapas, tapas... eet je dat elke avond?
    Hopelijk zijn ze dan allemaal ontzettend lekker ;)
    Hier is de sneeuw ondertussen al weer weg...
    en zijn de examens gelukkig ook gedaan, dus de vakantie is begonnen! Nu je het zegt: sneeuwengeltjes maken zouden een perfecte ontspanning geweest zijn ;)

Vele groetjes van Lori, Ine en Anouk! :)
  14. Jolien:
    30 januari 2013