Eindelijk een nieuwe week

10 december 2012 - Villena, Spanje

Ok na een echte rot week, begint eindelijk een nieuwe week met hopelijk betere vooruitzichten. Zoals het weekendje met mijn zusters! :) Kijk er naar uit meiden! We zijn allemaal een beetje op aan het geraken, maar deze nieuwe week zal ons hopelijk wat nieuwe energie geven! ;)

En vandaag heb ik mijn eerste volle 5 minuten kunnen lopen! :) Nu zijn jullie toch trots op mij hé! ;) Ik dacht even dat ik het niet ging halen. Dus Anneke tegendat ik terug ben ben ik er klaar voor hoor! :p

Op mijn vrije dagen doe ik eigenlijk niets interessants meer. Gewoon op het werk achter de computer zitten werken voor de opvangcentra in België en Nederland. Geen wonder dat ik soms even in de war geraak! :) Hierdoor heb ik jullie eigenlijk niet veel spannends te vertellen. Ik heb zelfs geen foto's om te laten zien van deze week, dus je zult het met dit bericht moeten doen hoor! :)

Maar volgende week heb ik waarschijnlijk al die spannende verhalen over het weekend in Valencia met mijn sissie's!!! :)

x

1. T ann:
    ai jolien
    je klinkt niet erg enthousiast meer. een dipje?
    komen de zussen deze week? leuk vooruitzicht. daar krachten uit putten hé ! denk aan de ervaring en liefde voor je apen dat ervoor terug krijgt.
    ik zou direkt af willen komen, zit toch ook thuis met zere rug, jammer dat het zo ver is.
    de kinders hier zijn of zouden aan't leren moeten zijn. de examen zijn gestart hé.
    jolien stel het nog goed en groeten van iedereen hier
    daag
  2. Yolande:
    11 december 2012
    Dag Jolientje, spijtig dat je een slechte week had.
    Kom je met Kerstmis terug naar België of vier je het daar?
    Welk soort werk doe je nog voor de opvangcentra in Belgie?
    Ik wens je een fijne week!
    Groetjes, yolande
  3. Jolien:
    11 december 2012
    Jep de sissie's komen deze vrijdag!!!!! :) Kijk er naar uit!
    En dan is het alweer kerst. Deze zal ik dit jaar in Spanje vieren, maar we zijn met een paar mensen, dus we zullen het wel gezellig maken.
    En Yolande, ik ben nog steeds bezig met mijn project, ;), Grootbrengen van jonge insectetende vogels. Ik heb nu heel goeie contacten gevonden in Engeland. Dus ... volgend jaar zullen we dan misschien wat meer kleintjes succesvol kunnen grootbrengen! ;)
  4. Sien:
    11 december 2012
    Leuke vooruitzichten!! Geniet ervan!
  5. Ria horsten:
    12 december 2012
    Aftellen!en gedraag jullie!!Veel plezier en lief zijn voor elkaar!